Tylko nie miedziowym !!!
Problem ze zdjęciem koła
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez kowal 2002Tylko nie miedziowym !!!Sebastian
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
Była Black ELEGANCE by sebastian7905
Wczasy nad morzem - klik
Komentarz
-
-
sebastian7905, bo wprowadzasz dodatkowy "metal" inny niż ten z którego zbudowana jest felga/piasta/śruba co powoduje powstanie dodatkowych ogniw elektrochemicznych, co z kolei powoduje zwiększenie korozji. Najgorszą opcją jest smar miedziowy do aluminiowej felgi w zimie ( słona woda jako elektrolit ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
czyli to samo co połączenie przewodów miedzianych z aluminiowymi -aluminium się utlenia tak najprościej tłumaczącSebastian
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
Była Black ELEGANCE by sebastian7905
Wczasy nad morzem - klik
Komentarz
-
-
kiedyś w B5 miałem prolem ze zdjęciem koła tylnego. Kopniaki nie pomagały, odkręcanie śrób nie pomagało - ba jeździełem nawet drifftem.
Pojechałem do mechanika, powiedział że czegoś takiego jeszcze nie widział... Wzieliśmy klina, na szczescie nie byly to alufelgi, przylozony przy samej oponie , ja trzymałem długą żabką a on uderzał 5 kg młotem. Po 10 minutach koło odpuściło. Ważne aby klin był jak najdalej od osi koła ale jeszcze na feldze. Niewiem co bym zrobil jakbym miał alumy- ale one się chyba tak nie zakleszczają bo są miększe ...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DeXA na przyszłość aby uniknąć sytuacji tego typu, podczas zmiany kół najlepiej posmarować miejsce styku felgi z piastą jakimś smarem, aby po sezonie nie trzeba było używać młotów, kopniaków, pięści i aparatów fotograficznych
Komentarz
-
Komentarz